Jag vill haaaaa

Om ni som läser detta har följt mig på dayviews å vet ni att jag har velat spara till ett kandarträns, men då måste jag köpa till ett bridongbett och kandarstång och det skulle gå på ungefär 1300 kr (från hööks) men nu vill jag ha detta :

sjukt snygga tränset :o
+

Kimblewickbett till det ;D

Tycker faktiskt att detta bettet är riktigt praktiskt !
Du har 3 möjligheter , milt, liiite skarpare, lite skarpare. och ska jag vara helt ärlig så är det mycket snyggare än ett pelham :3
Detta kommer gå på ungefär 800 tror jag (hööks).

Så ja, sista inlägget i kväll eller första inlägget idag ? ;D

lite seg uppdate imorgon, dagen kommer tillbringas i stallet med Madonna & Co , haha.

blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0