Dagen med .. ?

Hey, ni kanske vill höra lite kort om dagen ? Helt ärligt så bryr jag mig inte ni måste höra (läsa) !
Iaf,
när jag cyklar till stallet så är det en seeeg uppförs backe, eftersom att det var morgon så orkade jag inte cykla upp för den, så när jag gått upp för backen med cyklen och ska ställa mig för att hämta andan lite, men då kommer dom åkandes så det var bara att glömma ! När vi var framme vid stallet så packade vi inte våra grejer i boxen så gick vi ut till Donnis i hagen. Många fina kommentarer att hon hade det jätte bra, att hon var jätte fin och var helt annorlunda ! :'D
Medans dom stog och pillade med henne så gick jag och hämta grimmskaft, vi borstade igenom henne och gjorde henne klar. Jag tänkte att vi skulle ta ut Donnis i sommarhagen och rida där (för hon blir lite mer taggad då) och det gick bra, hon var helt lagom, liite envis, lite galen osv , haha men det uppskattades sen ! när vi var klara så tänkte jag avsluta passet med lite trickträning i paddocken. Det gick bra hon var ju lite varm och off i början men sen gick det bättre och bättre, vi avslutade med stegra uppsuttet och att dom fick testa :)
Vi tog in henne och svampade/borstade av henne, och hon stog helt lös i stallgången :'3
Sen drog vi hem, käkade och snackade :D
Sen stacka vi tillbax till stallet för Idas pappa skulle hämta dom där , medans vi väntade på han så gosade vi det sista med Donnis :D
(Bilder på det)

Fick även höra ett extra roligt smeknamn till Madonna : DonDon X'D HAHHAHAHA ! SÅ JÄVLA GULLIGT ! :'D

Okej jag hoppas att det går bra för Ida och Nelly (?) att jag lägger upp dom här :)


DonDon x'D

Finisar :3

:33

Fäjn blomma :3


Kramizz :3


Herr och fru flugskydd <3

Det skulle bli puss, men lasse kom och sabbade xd

blahblahblah

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt häst:)



Följa varann via bloglovin ? :)

2011-08-01 @ 19:46:25
URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: nelly

haha, nelly var det ja ;)

tack igen för dagen! och som sagt, hon kan verkligen inte ha det bättre :)

2011-08-05 @ 18:50:59
URL: http://nellyjenbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0