Bilder på g

Idag drog jag med mig syrran till stallet (hehe) och tänkte att hon skulle hjälpa mig att putsa ALL min utrusting tills imorgon :3 Jag blev rätt förvånad för hon putsade 2 nosgrimmor och min sadel 2 gånger, sen gick hon ut till getterna xd
Sen när vi var klara med allt, så la jag upp mina "outfits" och upptäckte att det bara var 4 st eftersom att jag rensat :O
MÅSTE SKAFFA MER ! (vaddå beroende?)
Och märkte att dom måste tvättas (oouups) så det vita fick följa med hem och tvättas. Sen så plockade vi in det och hämta skit grisen. Hon var lagom varm om man säger så även fast det bara var 22°c (?), kan dock vara för att hon hade flugtäcket, men ändån ? aja, vi tog in henne och jag bestämde mig för att svampa av henne ordentligt, det uppskattades (!!) hon stog nästan å sov , söte !
Sanda (stall.ä) har fyllt år och hade sitt "kalas" idag och då var det en lite tjej som var där, hon kom fram och började snacka med mig om hästar, om jag red ofta, att hon red osv, jätte gullig var hon :3
När vi var klara i allafall så släppte vi ut henne utan flugtäcke så hon kunde rulla, det gillades (Y)
har skiiit söta bilder på det iaf :33 
Sen cyklade vi hem å blablabla, men nu sitter jag här, har inte ätit något på hela dagen förutom lite glass så man är ju lagom hungrig om man säger så ;D *kurrrr*
Strax ska jag gå och käka kyckling sallad i allafall men efter jag käkat så kommer bilderna :3
Och jag förväntar mig lite kommentarer faktiskt ;33

blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0