Back to the Show.

Haha, logade in nyss och märkte att L. hade fått full rulle på bloggen! Skitbra ju C:
Jag har ju inte haft internet på nästan en hel dag (Lol...) så har inte kunnat updatera som jag skulle, men vi får hålla tummarna för att internetet håller sig så att jag kan skriva ett ordentligt introinlägg C:

Idag har jag i alla fall åkt med pappa och glott på ett museum, det var gulligt. Sedan åkte vi ner till badplatsen och slängde i oss i vatnet, o det var superskönt! Och käkat glass har vi också gjort, och sen åkt hem... Men inte mycket mer. ..
Det finns ju inte särskillt mycket att göra här i Gorizia, mest att bara vara... Och äta.... Haha.
Imorgon ska vi äntligen åka till Venedig, YAAAAAAAAAAAAAAAAY :D
Jag kommer säkert att tappa bort mig, eller spendera alla mina pengar eller göra något dumt, men det kommer säkert att vara värt det! :)

Nu ska jag i alla fall skrivaen  presentation om mig, och har ni några frågor så är det bara att ställa dom! :)

blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0