Ändring

(istället för olika dagar så tar jag det i ett inlägg xd kommer glömma det annars !)
Jag:
Jag heter Linnea är 14 å gammal (21 aug). Min roliga smeknamn är Nea, Linne, LinnePinne, Linnis, Linutt, patmaj och trötter, haha !?
Jag älskar att sova och vara uppe hela natten 8D
Jag är även myckat "spök" intresserad och upplevt en massa saker nu det senaste...
På min fritid så åker jag longboard, är med hästen och chillar med kompisar.
Min önskelista just nu är :
Pengar
Utrustning till hästen
Kamera objektiv
Tatuering
Piercing
:3
Mina favorit filmer :
Paranormal activity (1 & 2)
Spirit -stallion of the cimarron
Transformes (hehe)
The tunnel

Äckligaste filmen jag sett:
Eden Lake


Mina 3 favorit låtar:
Destination sky (J-son)
Welcome to my life (Simple Plan)
The show goes on (Lupe Fiasco)


___________________________________________________________________________

(Madonna med 5 ord)

Personlig
Underbar
Unik
Smidig
Smart


____________________________________________


bjuder på en snygg fail bild :D

blahblahblah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0