Andra inlägget. (ohjah. kreativ rubrik)

Just nu så ligger jag i min säng hemma hos Farfar, i Italien.
Min älskade far har precis lämnat mig med en massa tal, vars kvadratrot jag måste lista ut. Med en algoritm som är så jävla ologisk så det inte finns.
/Fuck this typ.../

Eh, juste, jag som skriver heter Cia, eller Chiara [uttalas Kiara]. Det är jag som har fixat nästan allting på bloggen här.... Så ni vet... Och om ni har några frågor så är det bara att fråga på.
Men ja, som sagt, så ligger jag inne på mitt rum i Italien, mitt internet försvinner då och då, så det är inte alltid säkert att jag kommer at kunna skriva.

Men jag ska frsöka skriva ett mer /introducerande/ inlägg ikväll. Så  hörs vi sen! :)blahblahblah

blahblah


Abby är söt. Och snäll, och tålmodig. Och bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0