Venedig. Igen.

Hej alla söta barn som läser det häääär c:
Fast det är säkert bara jag och L som läser varandras inlägg, eller hur...? T___T
Lol.
Hur som hellst; JAG VAR I VENEDIG IDAG :D
Det var sååå tufft! Jag blev galen med att fota alla små hörn och sån't Cx Asnice var det i alla fall, även om det var jättevarmt och massa folk.... Men Pappa och jag körde på taktiken att hålla oss ifrån dom stora gatorna och bara gå längst dom små, så det var rätt mysigt :)
Smart som jag var så glömde jag att ladda kamerabatteriet i natt, så den dog efter typ 10 min. Men som tur var, så fanns det en kamera-etc.butik runt hrnet när den dog, så vi lämnade in den på laddning, gick runt lite och kom tillbaka efter en timme och fortsatte. Världens tur hade vi där!!
Men sen gick vi runt och kollade i maskbutikerna (som förövrigt hade sjuuuuuukt snyggsa masker D: Jag ville köpa allihopa!!) o så...
Jag köpte förresten två nya armband (så nu har jag 6 st :D:D), en hårklämma i läder som pappa valde ut (typiskt honom.... Men den var fin!) och en jättefin handgjord väska i läder.
Väskan har jag letat efter i några månader, och även om den inte var exakt som jag ville ha den, så var den perfekt ändå. Den är i hård läder och i svart + att den är handgjord. Jättefin är den!

Kommer nog att ta kort på mina inköp om en stund när jag har lddat upp det här C:


Här är i alla fall några bilder från idag :)

bitch.
en till bitch.
och så en sista bitch.


Har massor av blider kvar, men det kändes inte riktigt värt att vänta i 1000 år för att ladda upp dom om det ädå inte är någon som är sådär jätteintresserad :P

blahblahblah













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0