Regningt... :(

Hej hej!
Kom hem för inte så länge sedan, har tillbringat min förmiddag till att ha hand om hästarna och springa runt på Erikslund...
Imorse hade vi utsläpp, och med bara 4 hästar att ta ut och ha hand om, så gick allting rätt snabbt. Speciellt när vi båda var motiverade. Min stund med Abby idag var inte så jätte trevlig, men den slutade mycket bättre än vad den började :).
Jag har ingen lust över att skriva om det just nu, eftersom jag får en jättedålig ångest när hon inte beter sig som vanliga Abby som vill gosa och tycker om mig...
Men
jag kan i alla fall berätta att jag tänker ta ett NH pass med henne imorgon i padocken om det är fint väder:) För det känns som om vi båda behöver det, även om hon kanske inte kommer att vilja, men jag får helt enkelt göra det till en rolig lek! :)
Random linneHur som hellst, så har det regnat en stor del av dagen, så nu när jag kom hem så var jag bokstavligt talat, helt dygnsur! D: Inte mysigt alls när jag har ett iskallt sovrum...
Min lösning är i alla fall att ta ett låååååångt varmt bad, med några (läs måååånga, haha) droppar av vanilj exktrakt i och ha på en avslappnande Enya-spellista! Mysigt va? :D Och när jag är klar där, så ska jag mysa i min Norge-tröja  och göra ett linne som jag precis hittade på! (på bilden)
Det finns ju trottsallt inte så mycket man kan göra när regnet vräker ner utanför ens fönster... ;)


Ha det så mysigt ni med, jag lägger upp bilden på tröjan ikväll när den är klar! :)
Kram!



blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0