ja jag lever !

men asså jag har gjort en massa uppdateringar men dom har bara försvunnint !? 
helt cpe ! 
kortfattat av alla mina "förra" inlägg. 
*Passat hund därav ingen uppdate 
*varit på liseberg
*dampat på blogg.se 

ja och lite små inlägg upptill.
blir riktigt jävla galen .
_____________________________________________
Igår i allafall satt jag och pysslade lite med pixlr.com 
och efter ett bra tag blev det såhär:
tycks ? :D
Själv är jag jätte nöjd ! 

tänkte göra några fler sen :3 

Jag vill även tattuera mig på handleden typ och gjorde en skiss igår oxå :3 
det står "du gav mig vingar och lärde mig att flyga"
hihiiii :D
men nu vill jag har lite tips på vad man kan "måla"
jag ska "måla" det i B/W stil och ja, hjäälp !

japp, nu ska jag käka sen dra till hestis, ta lite kort, kanske filma, något spc ni vill ha på bild/film? :33

jaja, nu hoppas jag att detta inlägget får stanna kvar ! 

blahblahblah

Kommentarer
Postat av: Nellie :D

Det där var typ ASCOOLT neea :D<3

2011-08-09 @ 22:34:28
URL: http://nulligulli.blogg.se/
Postat av: linnea

2011-08-10 @ 20:20:23
URL: http://lenimentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0