Hoppning !

Hejj !
Eftersom att det inte blev så mycket bloggande igår så det får bli ett inlägg av igår fast idag xd
Igår i alla fall så drog jag till stranden men min bebi Hanna, när vi var där så träffade vi massa folk hoppade även från bryggan , haha! As gött, sen på kvällen vi 5 kanske så drog jag till stallet och det var PERFEKT väder så jag satte upp 1 hinder :3 Min "övning"
1 bom 2 galoppsprång 1 oxer på 65 cm :'D
Hon var lite seg men det släppte efter ett tag, igår var verkligen vårat BÄSTA hopp pass !
Hon tjafsade inte emot någonting, hon vägrade inte en ända gång, rev inte, och detta var vårat första hopp pass på minst 10 veckor :O *stolt*
Tvingade även upp Ebba min lilla syster i sadlen och ja, hon är minst sagt rädd, men efter många om & men så kunde hon både trava och skutta över några bommar ! :D 

_________________________________________________________________________________

Idag, tänkte jag rida lite dressyr öva på galopp ombyten :3 Riktigt taggad !

PS. Ser ingen förändring med kommentarerna D':

blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0