Heeeemma!

Hej gott folk, kom hem till sverige idag!
Flygresorna var jättesega, men jag fick rätt mycket plugg fixat :)
Tåget hem var också rätt segt, eftersom mamma hade gått med på att köra direkt till stallet och ag längtade ihjäl till min lilla tjej!
Men hur som haver, två timmar efter att jag hade landat så var på väg mot Abby i hagen.
Först så var hon rätt sur på mig, det är hon rätt ofta när jag har vahttp://publishme.se/2418928/entries/article/new/rt borta längre än 3 dagar, så då mös jag med henne en liten stund, gick och tog in hästar och gick tillbaka till henne.
Så fort hon såg mig så spetsade hon öronen och började trava emot mig, det gjorde min dag
Hon travade upp till ~6 m ifrån mig, och sen stannade hon och kollade på mamma i bilen, vilket inte gjorde min dag... Alls...
Men hon var som sitt gamla, vanliga jag sen när jag gick upp till henne och började mysa igen. Åhh, jag har saknat henne asmycket! D:
Åhh, hon är så myyyysig!!!
♥♥♥♥♥
Sen stack vi i alla fall, och handlade lite på ICA...
När vi kom hem fick jag packa upp, men det gick rätt snabbt, och sen tog jag och tvättade lite borstar, vilket var rätt välbehövligt kan jag säga!



Sorry för ett dåligt skrivet inlägg </33
här är några bilder från idag~

same :D:D
sötoOch ja, jag har perfekt hår, jag vet :')

<3

<3
<3


God natt sött folk, nu ska jag designa
blahblahblah














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0