H DET BARA SKRIIIIKER OM KREATIVITET I MINA RUBRIKER, YEEAH)

Goddag gott folk!
Självklart så dog ju vårt internet igår när jag skulle lägga upp bilderna, typiskt va?
Haha, här kommer dom i alla fall~
same
Armbanden som jag köpte, jag är ju beroende av sånna
där armband ju! x)
Men dom är ju så fina...  ~10 EUR
same-
Hårspännet som min pappa valde ut åt mig, den är lite knepig att
få fast, och åker ofta loss... Men jag tycker att den är skitfin! ;)
5 EUR
:33
Min väskaaaaaaa! :D
Jag har ju letat efter en sån i evigheter, fast jag ville ju ha spännen
där fram, och lite mjukare i lädret. Men jag fastnade för den direkt i
skyltfönstret. Den är speciell på någ sätt, och sen är den handgjord,
och den kostade bara 85 Euro!

same
Min penna som pappa köpte till mig när han var i USA.
Jag hade en jätteful innan, som inte ens funkade. Och sen tappade jag bort den.
Så min far sa att jag kunde få den här, den är av plast och metall, och
superskön att skriva med! :) ~6 USD tror jag :)




Det var väl "det" jag fick. Jag är jättenöjd och tacksam över presenterna, och jag är 100% säker över att dom kommer att användas väl!
blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0