Godmorgon. Käka glass?

Tja.
Jag har precis vaknat efter en /siesta/.
Imorse var vi och gjorde några sista inköp eftersom jag ska hem imorgon.
Det blev väl mest kakor och sån't till kompisar, haha. Och sen lite till mig själv....
Inte för att jag kommer äta det, men ah... Mamma kanske vill.
Sen var vi i alla fall på lunch hos Framors syster (som för övrigt lagade allt för mycket mat!!), och sen hem.
Vid det laget var jag så trött och utmattad, att jag slängde mig på sängen och somnade direkt.
Och som sagt, jag vaknade nyss.
Ute är det ~33 - 35 grader ute, och jag håller på att svettas ihäl! Fast det är iof rätt svalt i skuggan C:
Jag funderar på att dra min far ut med mig och köpa glass.
Det känns lägligt. '
Väldigt lägligt.



Kanske t o m så att jga borde köpa ett helt badkar med glass, lol.

Men hur är det där hemma?
Lika varmt? Massa mygg o sånt? :/

Aja. Ni kommer säkert ändå inte kommentera något jag skriver. <//3
JAG, hoppas iallafall att det är fint väder hemma, men inte för varmt. Och att ni som har, njuter så mycket ni kan av erat sommarlov och tar hand om er.
blahblahblah

Kommentarer
Postat av: Diana

Det är lika varmt och eländigt här borta BUHUU!!!!

Fast allt blir bättre när jag åker till London där jag fick den underbar nyheten att det kommer regna lite lätt två dagar :DD!!

2011-08-03 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0