Glömde ..

asså jag glömde av min dator igår ;s
Var bara inne lite på morgonen sen träffade jag folk på stranden sen drog jag till hanna och hade myyys, sen sov vi till 1, och blablabla.

bloggtorka
(redan!?)

Ja asså känns som om ingen läser bloggen iallafall , lamt..

______________________________________________________
Idag red jag Donnis i regnet och hon var jätte duktig !
Jag åkte aldrig till henne igår eftersom att jag hade -fullt upp-.
Men idag som varje dag så när man kommer till hagen så får man alltid en glad gnäggning :'3 
Hon var riktigt duktig även fast det ösregnade ! :D
Red i repgrimma & tränade på galoppombyten och övergångar. Gick SUPER ! :D

____________________________________________________________

I morgon kommer en lite hund hit som vi ska passa, ska se om jag kan knäppa lite kort på den å visa (lamt med bilder juuuh !)  er !
Och sen på sönda så ska vi till LISEBERG ! :DDDDDDDDDD

LÖVELÖVELÖVE ! 


jaja sämt uppdate, som vanligt (?)

Jaja, hejdå !

blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0