Designersidan av mig.

Jag, som många av er inte vet (mest eftersom jag aldrig snackar om det eller sriver om det), är väldigt inne på att sy och designa mina egna kläder.
Det är mest för att jag älskar Haute Couture Designers, så som Max Mara, Chanel, Vuitton, Missoni etc. Men som ni kanske förstår, så har jag inte råd med dem, och även om jag hade, så skulle alla pengarna gå till skrället ;) Vilket dom gör nu med...lol.
Men hur som helst, så får jag nya idéer till kläder att sy hela tiden, när som hellst, hur som hellst, och väldigt ofta :P

Anledingen till att jag skirver det här är för att jag hade tråkigt och tyckte att bloggen behövde ett nytt inlägg från min sida, och för att jag kom på en ny design.

Eller ny desig och design.... Det ända speciellt med tröjan var faktiskt snott ifrån en klänning från Chanels Höst/Vinter kolletion 2011........ Men här är den i alla fall;

came



Mat dags nuuuu.
blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0