Dålig uppdate.

Tja folk, sorry för dagens dåliga uppdate, men jag har haft en lång utedag! :P
Igår flyttade vi ju tillbaka till Skästa, så idag var den officiella start-på-nytt-stall-år-dagen! Jag vaknade vid åtta-tiden och cyclade iväg till stallet (13 km), gick väl ok, förutom när jag var tvungen att cyckla på 66an. Jag höll på att skita på mig då, det var verkligen jätteläskigt när långtradarna körde förbi i ~90 km/h! :/
Men, men, det gick i alla fall snabbt och smidigt, och jag kom snabbt till stallet.
Väl där fick jag och C. städa boden, mockade lite, fixade hästar och gå in och ut med dom. Det var rätt mysigt, att bara vara vi tre i vår stalldel och pyssla och göra fint :)
Jag tog in Abby och hennes nya hag kompis och svampade av dom och så, det verkade uppskattas rätt väl... Och när jag skulle försöka ta bort raspen på Abbys ben så stod hon alldeles stilla och lät mig skrubba och hålla på! :D Det ända som var lite obehagligt var när jag försökte skrapa och rivas, och så flyttade hon sig.. Men ändå, hon är sjukt duktig nu jämfört med hur hon var för två månader sedan! :') 

Efter det så kom mamma och så åkte vi till Östra holmen och solade (och hon badade), det var jättaskönt och jag tror att jag är en nyans brunare nu! ;)
Till middag delade vi på en pizza vid Kajens, jag rekomenderar stället för er som bor i västerås och har en extra slant att äta för! Jätte god mat och superfint ställe.
Nu kom vi hem och jag har fortfarande några saker att göra...
Så som att ta en dusch, städa i mitt kaosiga rum(!!!!) och göra en inköpslista på vad för kläder jag behöver etc. eftersom jag ska försöka ta och shoppa lite när jag kommer tillbaka från stallet c:




Y
Jag bjuder för övrigt på en söt bild på en söt Abby.
Och sen måste jag tacka L för att hon gav mitt hår ett alldeles eget inlägg, det känns rätt så episkt! ;D


blahblahblah











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0