dagens

Dagens bilder. 
Orkar inte skriva så mycket text kortfattat iaf
Madonna var sur på mig, har inte varit hos henne på 2 dagar, så när jag kom till hagen brukar jag mötas av ett gnägg idag ignorerade hon mig totalt, vek undan huvudet när jag skulle ta in henne. Då gick jag till Zigana och gosade lite men då kom hon, buffade lite på mig. När jag tagit in henne å stog hon helt "livlös" i stallgången och brydde sig inte om mig så mycket , bara när jag kliade och fjäskade för henne (hehe).
Tog ut henne i paddocken och Nhade lite. allt gick mycket bättre och hon var verkligen arbetssugen ! :D
Men filmade mest så blev typ 2 bilder när hon blev angripen av en nyckelpiga :3 
Söte :3
:33 

Tog även ut Zigana för första gången i dag :D !
Det märks att hon har blivit lärd att lyda på diräckten. 
Körde lite stanna/backa/fram övningar, hon var mycket reserverad i början, men det gick bttre och bättre , det sista av det lilla passet vi hade så släppte jag henne löst och tränade, gick super ! 
kändes som om hon blev mer bekväm med att ha en möjlighet, hur nära hon ska gå, vilken takt, osv.
Måste bara säga att den hästen är så extremt vacker och har en sådan utstrålning i mina ögon :'3 
Helt underbar häst ! 
Toppen dag !
blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0