Dagennnnn

God kväll!
Jag vet att jag skriver sent nu, men jag fastnade framför en asdålig film som gick på 5an :(
Hur som hellst, så har min dag vart helt ok. Jag vaknade vid 12-tiden och drog mig ur sängen någon timma senare ;P På vägen till stallet, så åkte vi förbi Hööks, där vi köpte en flughuva till Abby (jag vet, lite sent, men det har inte behövts förrens nu..) och sen testade jag ett par ridstövlar som jag tänkte köpa.
Ridstövlarna, som "bara" kostade 2000kr, var jättefula när dom satt på mig, men dom var rätt så sköna... Hmmph. Jag kommer troligen att köpa ett par nya chaps och spara tills jag har råd med mina drömstövlar som är på 5000 kr :( Suck... Men dom är jätte snygga ifal :D

När vi kom till stallet så tog vi in lite hästar, borstade och matade, och sen bar vi oss hemmåt. Jag satte på Abby flughuvan, som för övrigt satt helt ok på henne, och hon verkade tycka att den var mysig :P

Det var min dag i alla fall..
Och nu måste jag gå och lägga mig, jag har utsläpp vid 7 imorgon c:

Ha det bra~~

blahblahblah






Och juste, ni suger verkligen på att kommentera!
Om jag inte skriver någonting läsvärt, så säg gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0