22:09

Tja.
Jag ska nog snart gå och lägga mig, jag måste ju gå upp tidigt imorgon för att hinna med flyget hem..
som ni kanske ser så har jag vart inne och lekt lite med kodningen, tänkte försöka ändra lite stilar (om det är lugnt för L??), som jag gjorde med rubrikerna nu, som test.
Jag tycker att det blev lite gulligt... Fast det kanske var finare innan?
Aja... Jag har väl inget mer att skriva, mer än att jag har en dålig känsla av att åka hem, och att jag egentligen vill stanna kvar här tills känslan är över.
Fast jag har ju iofs Abby hemma, och hon gör allting bättre, no matter what

Och juste, tänkte egentligen skriva ett inlägg om att ni suger på att kommentera, och att ni borde skämmas.
Men Nea hann före.

Love,
blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0